Tentang saya

Nama saya Nur Atiqah binti Sabdun.Saya berasal dari keluarga yang sederhana.Saya berumur 14 tahun.Saya mempunyai 7 orang adik-beradik yang bernama Mohd.Fitri, Mohd.Sabri, Mohd.Sofi, Mohd.Shahril ,Siti Zulaikha, Nur Atiqah dan Mohd.Redzuan.Saya adalah anak yang ke 6 daripada 7 beradik itu.Saya telah dilahirkan di Hospital Raub pada 6 februari 1996.Hobi saya adalah bermain badminton, memancing dan bersukan.Binatang kesukaan saya adalah kucing dan spesis kucing.Pada hujung minggu saya akan menolong ibu dalam menyelesaikan kerja rumah atau menyiapkan bekal untuk pergi berkhelah di tepi sungai.Di sekolah saya adalah salah seorang ahli kadet bomba.Jika dirumah tempat saya mengadu adalah ibu, tetapi di sekolah saya mengadu kepada kawan baik saya iaitu Azlin dan Afiqah.Saya bercita-cita ingin menjadi seorang doktor.Mata pelajaran yang saya minati adalah sains dan matematik.